Nerdeyimmm Bennnnn!!

Gönderen Atölyeci 1 Mart 2010 Pazartesi
Yaşadığım şehirde kaybolmanın şokunu hala atlatamadım:)3 yaşında çocuk bile inanmadı (Kendisi Yiğenim)

O : Dayı nerdeydin ?
Ben : Dayım kayboldum evin  yolunu zor buldum
O : Dayı beni kandırıyosunnnn
Ben : Hayır dayım:))walla kayboldum ama sora sora buldum :P

"Nerdeyimmm Bennnnn!!" Hakkındaki Yorum Sayısı 0 yorum

Yorum Gönder

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda FazaniInstalled by CahayaBiru.com

Hakkımda

Fotoğrafım
Kim değilim ki? Doğar doğmaz “bebek” oldum.Boş kalmasın “Murat” dediler. Her Murat diyene baktım, “arkadaş” oldum. Kiminden korktum “düşman” oldum, kimi için yandım “kül” oldum. Sıraya geçtim “öğrenci” oldum, silah tuttum “asker” oldum. Okudum, işe girdim “adam” oldum.Sevdiğim birini kaybettim “yok” oldum. Hayat devam etti “var” oldum. Ben Oldum...:)

Blog Listem

İzleyiciler