Cennetimden Bakarken (The Lovely Bones)

Gönderen Atölyeci 19 Şubat 2010 Cuma
Uzun zamandır izlediğim en iyi filimlerden birtanesiydi.Küçük bir kızın ölümden sonra arkasında kalan Ailesinin ve tanıdıklarının onsuz hayatlarını devam ettirme mücadelelerini konu alıyor.Ayrıca ölümün insana ne kadar yakın ve cennet hayallerimizin ne kadar yetersiz olduğuna bir kanıt.Öyle bi kurgulanmış ki film hayal ürünü olan şeyler çok uç noktaya değiyor. 7.4 şiddetiyle tavsiye ederim.

"Cennetimden Bakarken (The Lovely Bones)" Hakkındaki Yorum Sayısı 0 yorum

Yorum Gönder

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda FazaniInstalled by CahayaBiru.com

Hakkımda

Fotoğrafım
Kim değilim ki? Doğar doğmaz “bebek” oldum.Boş kalmasın “Murat” dediler. Her Murat diyene baktım, “arkadaş” oldum. Kiminden korktum “düşman” oldum, kimi için yandım “kül” oldum. Sıraya geçtim “öğrenci” oldum, silah tuttum “asker” oldum. Okudum, işe girdim “adam” oldum.Sevdiğim birini kaybettim “yok” oldum. Hayat devam etti “var” oldum. Ben Oldum...:)

Blog Listem

İzleyiciler