FarmWille Severlere : Otomatik Toplama Hilesi

Gönderen Atölyeci 21 Şubat 2010 Pazar
 Aşşağıdaki link'lerden programı indirebilrisiniz.Program çok büyük kolaylık sağlıyor ve bütün tıklama derdinden kurtuluyorsunuz.Ben denemek için oyunda test ettim BAŞARALI..( Kullanılan Tuşlar : R - S )


İyi oyunlar...











Download link:


http://www.megaupload.com/?d=XN7XODMO  Alternarif Bir Link Aşşağıdaki / Her İhtimale Karşı
http://www.tekdosya.com/files/YZ33998IK/e4671d56e5f7f0dc9e219ee2ed9886eb/farmville_hasat.rar.html

"FarmWille Severlere : Otomatik Toplama Hilesi" Hakkındaki Yorum Sayısı 0 yorum

Yorum Gönder

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda FazaniInstalled by CahayaBiru.com

Hakkımda

Fotoğrafım
Kim değilim ki? Doğar doğmaz “bebek” oldum.Boş kalmasın “Murat” dediler. Her Murat diyene baktım, “arkadaş” oldum. Kiminden korktum “düşman” oldum, kimi için yandım “kül” oldum. Sıraya geçtim “öğrenci” oldum, silah tuttum “asker” oldum. Okudum, işe girdim “adam” oldum.Sevdiğim birini kaybettim “yok” oldum. Hayat devam etti “var” oldum. Ben Oldum...:)

Blog Listem

İzleyiciler